ACCOUNT AANMAKEN, BESTELLING EN LEVERING

Om via de webshop een bestelling te plaatsen bij Restoparts.nl heeft u allereerst een account nodig. U maakt een account aan door rechtsboven op 'inloggen' te klikken. Vervolgens verschijnt er een venster waar u kunt kiezen uit 'inloggen' of 'aanmelden'.

Wanneer u nog geen account heeft klikt u op 'maak een nieuwe account aan'. Op dit registratieformulier bent u verplicht alle velden aangeduid met een ' * ' in te vullen. Kies vervolgens een wachtwoord. Het wachtwoord dient aan minimaal zes tekens te voldoen.Klik tot slot op 'opslaan' om uw accountgegevens op te slaan. Wanneer u wilt inloggen dient u het betreffende e-mailadres en wachtwoord in te vullen.

SNEL EN EENVOUDIG WINKELEN IN ONZE WEBSHOP

Zoeken
Winkelen in onze webshop is zeer eenvoudig. Wanneer u een product zoekt klikt u linksboven op 'product'. Aan de linkerkant van uw scherm ziet u een lijst met allerlei productcategorieën. Onder iedere productgroep zijn producten te vinden.

Bent u op zoek naar een product maar kunt u het niet vinden? Probeer dan de zoekfunctie bovenin de website. Wanneer u een zoekwoord heeft ingetypt en klikt op 'zoek', krijgt u een overzicht aan resultaten. In de linkerkolom kunt u de productselectie verkleinen door één of meerdere categorieën te kiezen. In de rechterkolom kunt u de resultaten verder filteren door bijvoorbeeld uw voorkeur in merk- en prijsklasse aan te geven.

Productkeuze
Heeft u een product gevonden? Klik dan op het product voor meer productinformatie. U ziet hier direct of het product uit voorraad leverbaar is, uitgebreide specificaties en afbeeldingen.

Winkelwagen
Gebruik de knop 'in winkelmandje plaatsen' om uw bestelling te plaatsen. Wanneer u een product in uw winkelmandje plaatst, wordt dit rechts bovenin weergegeven als een winkelwagen met daarachter het aantal gekozen producten. Wilt u de productkeuze of productaantallen wijzigen? Dat kan heel eenvoudig. De huidige producten in uw winkelmandje kunnen met de knop 'verwijderen' uit uw winkelmandje worden gehaald. Vervolgens kunt u via 'producten' opnieuw ons assortiment doorlopen.

Productaantal
Om de productaantallen te wijzigen voert u heel eenvoudig, onder de knop 'aantal' het gewenste aantal in. Dit kunt u doen door het “+ of -” teken te gebruiken. De totaalprijs (incl. BTW) van uw producten wordt nu automatisch berekend en weergegeven. De prijs per stuk blijft bovendien onder de totaalprijs weergegeven. Zo blijft u een duidelijk overzicht houden van uw bestelling.

Wilt u terug naar de productinformatie van uw bestelde producten? Wanneer u op de naam van het product klikt wordt er een venster geopend met daarin opnieuw het artikelnummer, kleur, materiaal et cetera.

Factuur, aflever- en contactgegevens
Wanneer u zeker bent van uw productkeuze klikt u rechts op 'volgende stap: uw account'. Als u bent ingelogd worden nu uw factuur, aflever- en contactgegevens weergegeven. Wilt u deze gegevens wijzigen? Klik dan op 'wijzigen'.

Verzendwijze
Aan de rechterkant van de website kunt u uw voorkeur in verzendwijze en betaalmethode aangeven. In veel gevallen is het mogelijk uw bestelling kosteloos af te halen op de vestiging. Dit bespaart u de verzendkosten. Wanneer u niet in staat bent het product zelf af te halen, kan men gebruik maken van onze bezorgservice.
 
Wanneer uw bestelling is ontvangen nemen wij altijd contact met u op om een afleverdag te bespreken.Levering in België en buitenland op aanvraag.

Om verder te gaan naar de volgende stap: 'bevestigen', dient u eerst akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Wanneer u deze (opnieuw) wilt doorlezen klikt u op de link algemene voorwaarden & condities.

Betaling
Klik vervolgens op 'betaling' om te betalen. Wanneer u heeft gekozen voor 'iDEAL' wordt u automatisch doorgelinked naar het betalingssysteem iDEAL. IDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registeren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Voor het betalen met iDEAL rekenen wij geen extra kosten.

Tevens is ook overboeken per bank en PayPal mogelijk.

Annuleren
Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan telefonisch contact op met Restoparts.nl via tel. 0527 – 635635.

GARANTIE

Alle nieuwe producten worden geleverd inclusief 3 maanden garantie. Restoparts.nl is onder geen enkele omstandigheid verantwoordelijk voor lichamelijke of materiële schade, onder welke omstandigheden dan ook. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden. Voor aanvullende informatie over de garantie van producten kunt u contact met ons opnemen.

BESTELLING RETOURNEREN

Wij doen er alles aan om de onderdelen met zoveel mogelijke informatie te tonen op internet, maar het kan desondanks voorkomen dat u een onderdeel niet juist heeft besteld of dat wij een onjuiste levering uitleveren.

Een onderdeel kan in sommige gevallen geretourneerd worden indien de wet Kopen op Afstand van toepassing is. De volgende zaken zijn dan van belang: 
 
De wet Kopen op Afstand is bedoeld voor transacties tussen consumenten en bedrijven. Bij zakelijke bestellingen kan hier geen beroep op worden gedaan.
 
Neem vooraf altijd contact met ons op, het kan namelijk voorkomen dat er door de fabrikant een productwijziging is geweest, en dat het geleverde onderdeel wel juist is.
 
Artikelen
1.
Het te retourneren onderdeel moet in originele verpakking worden geretourneerd;
2. Retourgestuurde onderdelen worden niet teruggenomen indien:
a. Ze gebruikt zijn
b. Ze beschadigd zijn
c. Speciaal voor u zijn gemaakt (bijvoorbeeld deurrubbers, frituurmanden, elementen)
d. Speciaal voor u zijn besteld
 
Condities
1. Retour te zenden onderdelen moeten binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan per e-mail of telefoon.
2. Het te retourneren onderdeel moet binnen 7 werkdagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn;
3. De retourzending moet zijn voorzien van een retourbon welke volledige ingevuld dient te zijn;
4. De retourzending dient te worden verstuurd naar: Hakvoort Professional, Platinaweg 21 8304 BC Emmeloord
5. De retourzending dient voldoende te zijn gefrankeerd.
 
Frankeren retourzending
De kosten voor het retour zenden komen voor eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. U dient retouren te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van de retourzending ligt bij degene die de zending retourneert.
 
Verwerking en terugbetaling
Zodra de onderdelen zijn ontvangen en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag zo spoedig mogelijk op u  rekening teruggestort.
De verzendkosten van de oorspronkelijke zending worden niet teruggestort tenzij anders is overeengekomen.
 
U kunt retouren aanmelden op ons Contact adres.